måndag 16 mars 2009

Söndag

Igår vad jag och Mange jätte duktigt. På förmiddagen va vi i Braås och tog det bara lungt, mange tvättade bilen och jag gjorde mest ingenting.. Sedan åkte vi till Bostorp och bjöd familjen + mormor på våfflor =)


Sedan åkte vi till Nybro där vi storstädade lägenheten, blev jätte bra =) Tvättade gjorde vi också! Det visade sig att det inte va så bra att tvätta Puma skorna, vita blev dom men det va tydligen någon metallbit i sulan som åkte ur och lite sånt, men dom klarar jag mej nog utan ;)


När vi satt på tvättmaskinen åkte vi och solade först, jätte skönt! Sedan handlade vi och sist åkte vi till Sibylla och åt. När vi kom hem la jag tvätten i torktummlaren sedan åkte vi upp till lägenheten och tog det lungt, jag råkade lägga mej i sängen och somnade bums, så underbara Älskling gick ner och hämtade tvätten medans jag sov resten av kvällen ^^



Världens Bästa <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar