fredag 30 januari 2009

Godmorgon!

Fredag idag och jag sitter i Nybro, i min lägenhet och tittar på tv. Blev ingen skola för min del, känner mej inte frisk.. Jag har ingen feber men en himla huvudvärk och yr är jag med.. Men nog om det ^^

Senare idag ska jag ta tåget till Växjö, sen blir det nog bil med Mange först till Braås sen hem till Lenhovda.
I helgen blir det (om alla är friska) kalas både lördag och söndag, för Julia och Elvira fyller år. Pappa fyller också år nu i dagarna :)

Annars blir det väll mest att ta det lugnt.

I veckan har det inte hänt så mycket, åkte hem efter halva dagen igår för att jag inte mådde bra och i onsdags var jag i väjö med Mange och tittade på lite saker sen handlade vi presenter till Julia och Elvira :)


Nu ska jag snart hoppa in i Duschen sedan bara slappa

Ha en super dag alla!
PussHej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar