måndag 19 januari 2009

Om mej






Hej!






Jag är en tjej på 17 år snart 18 (17mars).






Jag pluggar på en skola i Kalmar som heter Kalmars Praktiska Gymnasium, där går jag en linje som heter Naturbruk hund. Det innebär att vi lär oss allt inom hundlivet, och efter denna linjen kan man jobba med nästan allt inom hund. Och fråga mej inte vad jag ska jobba med för det har jag ingen aning om, anledningen till att jag valde denna linjen är att jag gillar djur väldigt mkt och framförallt då Hundar. Vi är ute hos min mentor på hennes SchäferKennel "Space" några dagar i veckan och tränar. Vi har fått "varsin" hund som vi tränar med och ska lära upp. Jag stormtrvs verkligen med hundarna och med min klass!





Ursprungligen kommer jag från Lenhovda (en By utanför Växjö) men i veckorna bor jag i Nybro, bara för att det är omöjligt att få lägenhet i Kalmar och det tar bara en kvart till Kalmar med tåg till Nybro. Det funkar men jag är inte speciellt förtjust i Nybro.

Just nu hyr jag ett rum i Nybro hos en släkting, men till Helgen flyttar jag in i en lägenhet, ser framemot detta jätte mycket! Det är en jätte fin etta på 35 kvm. Ny tapetserad, ny renoverat badrum och ett litet gulligt kök :)



Har en jätte bra familj bestående av:
Mamma: Familjens Överhuvud, jätte snäll men bestämd! Ställer alltid upp!

David: Mammas sambo, en jätte snäll kille som kan det mesta.

Julia: Mellan systern, jätte snäll och jätte söt!

Elvira: Lilla syster, Ett gott hjärta har hon men ett jäkla humör. Men ingen kan lätta upp stämningen som hon (:



Min pappa, som är jätte snäll och rolig! Och alltid ställer upp om det är något Bor i Norge i en by som heter Drammen.
med hans familj som bestående av:
Linda: pappas sambo, hon är jätte snäll och menar alltid väl!
Andre: Som också är min lillebror. Han är ett litet busfrö allt! Men jätte söt (:




Och sist men inte minst Min underbara Pojkvänn Magnus Nilsson, jag älskar honom mest av allt i hela världen. Och jag vet ingen snällare, finare människa! Jag är så glad att jag har träffat honom, han är en sån godhjärtat människa och försöker alltid göra alla glada, han ställer alltid upp för sin familj och sina vänner. Och vad som än händer löser han det, det kvittar vad det är.

Ett stort + är ju att han är Världens snyggaste, hetaste, sötaste kille med :)
Den 1 November 2008 blev vi tillsammans. (:









Detta var lite kortfattat om mitt liv, och detta är väll i princip vad min blogg kommer handla om. jag kommer skriva vad som händer mej under vardagen och saker jag funderar över.

















2 kommentarer:

  1. Så bra siden din har blivit :)

    ska bli såå skoj att följa med :)

    SvaraRadera
  2. SMA! nu får du skriva så jag har något o läsa om i skolan ^^,

    SvaraRadera