onsdag 21 januari 2009

TRÅKIGT!

Måste få passa på att klaga lite med, finns det verkligen INGET att göra i Braås?

Men eftersom att jag nu har så tråkigt kan jag ju passa på att berätta för er om hur min tisdag va.

På förmiddagen var jag i skolan, hade EN matte lektion och så va jag med på en bildlektion med bara för att jag inte hade något att göra, stannde kvar i skolan och åt och sedan tog jag 13.09 tåget till den kära staden Växjö, där gick jag och strosade till Klockan fyra. Och på den tiden han jag:
-Slösa pengar (SUCK)
- Titta ut två underbara tavlor som jag verkligen vill ha! bara det att den ena kostar 900 och den andra 800kr, så..nån som vill skänka lite pengar? haha^^
- Hitta massa saker jag vill ha (som man alltid gör när man inte har några pengar)

Sedan vid lite över fyra kom Mange och hämtade mej och vi åkte hem till mormor och morfar en runda för att lämna av en backspegel till morfar.
Sedan åkte vi till lilla Braås och åt mat!

Senare på Kvällen åkte vi bort till Pär och Amanda som bjöd på kaffe, Amanda bjöd på vetelägnd och brownies också (egentligen va de jag och Mange som köpt dom men hon ska ju alltid ta åt sig äran... haha ;) )

Efter ett tag kom Henke och jim.. Och lite senare när vi satt och tittade på en JÄTTE (not) bra film kom även Bamse. Vi va där till halv tio och sen var det bara att åka hem och lägga sig.



2 kommentarer:

  1. usch då.. inget skoj att ha tråkigt.. :(

    André sitter o kollar på Disney.. så då sitter jag vid datorn.. *hihi*

    SvaraRadera
  2. De va gott fika du ;)

    SvaraRadera