torsdag 19 februari 2009

!!!!!!!!!!!!!!!!!

Är inte på särskilt bra humör nu, är mest depp!

För det är så jävla kul att på ens enda lediga dag på lovet måste jag åka till Nybro redan vid tolv för att det är så dåligt med buss förbindelser till växjö. Kommer vara i Nybro vid två och min körkortsteori börjar vid fem!

Blir så trött, hade istället kunnat umgås med Amanda som jag knappt har träffat sen hon kom hit känns det som och som snart åker hem..

Sen får jag inte träffa Mange idag heller och det gör inte saken bättre, saknar han som fan nu och skulle verkligen behöva ha honom här :(

och allt detta hade inte varit så för jävligt, för jag hade ju kunnat träffa amanda och va hela dagen med henne imorgon men nu är det så at jag ska jobba hela skitdagen imorgon på sega lantmännen där det aldirg kommer en kund!!!


JAG VILL INTE!!!

1 kommentar:

  1. =/.. Vi får glädja oss med att det snart är sommar <3

    SvaraRadera