torsdag 5 februari 2009

Torsdag

Godmorgon!

Idag är jag ledig, men blir inte mycket vilande för det, var först uppe vid fem och höll Mange sällskap när han åt frukost, eller rättare sagt jag rostade mackor och plockade fram allt till han sen fick jag praktiskt taget dra upp honom ur sängen ^^

När han hade åkt la jag mej och sov till halv nio, gick upp åt frukost samtdigt som jag gjorde frågorna på körkortsteorin som ska vara klara tills idag. För ikväll vid klockan fem ska jag till Tages i två timmar på teori..

Idag ska jag städa så att lägenheten är fin tills på Lördag då suzette och bylle ska komma och laga mat med mej och mange sen sova här :)
Sedan har jag tvätttid för första gången med, får se hur det går ^^

Nehe nu har jag ett diskberg som väntar på mej =/

Bloggar mer senare ;)

Ha en superbra dag alla! <3

3 kommentarer:

  1. oj.. så skönt med en dag ledigt! jaja.. fick sovmorgon idag vi också.. jobbar kväll idag, så då kan vi slappna av på morgonen :)

    nu ska jag försöka ta några kort med den nya kameraen :) hadde hopats solen skulle vara framme, men men..

    SvaraRadera
  2. Ja det är skönt :) Är ledig imorgon också :)

    Funkar den nya kameran bra? :)

    SvaraRadera
  3. ja, den funker veldig bra :) har inte tagit så många kort än, då det inte är så mycket att fota ute :)

    SvaraRadera