fredag 6 februari 2009

Fredag!

Godmorgon!


Härligt med fredag idag! Va uppe redan vid sju och åt frukost, sedan blev det att vika ihop tvätten som hängde i hela lägenheten.. Nu har jag gjort mej iordning och väntar på att klockan ska gå så att jag kan få gå ner till tåget och åka till växjö!


Ikväll blir det ju som sagt att åka till Pär och Amanda för att äta lite gott, det blir pita bröd med kyckling, kebabkött, grönsaker och olika såser. Tycker jag låter jätte bra!

Blir nog att gå hem i någorlunda lagom tid ikväll för min del, för på lördag blir det att jobba, suck!


Mer saker som händer på lörda är att efter jobbet åker Mange och jag till Nybro sedan kommer suss och Bylle och sover över här :) Vi ska laga mat och kanske titta på melodifestivalen? Får se :) Känner jag suzette rätt blir det nog så :) För det va väll på lördag det va? ^^



Ha en super bra dag alla <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar