lördag 7 februari 2009

Lördag

Hej alla glada!

Idag har jag jobbat! Rätt segt inte så många kunder den är års tiden på Lantmännen, men sen när våren kommer igång och alla ska plantera och börja fixa i sina trädgårdar då är det fullt upp!

Nu sitter jag i Nybro och gör mest ingenting, Suzette ska snart komma, Mange duschar och jag har precis satt upp gardinr, blev riktigt bra faktiskt :) Anna kunde inte följa med för hon måde inte bra, jätte tråkigt! Men det får vi ta igen en annangång! :)

Ikväll blir det mat, massa onyttigt(hoppas jag) ^^ och melodifestivalen!!


Igår när jag åkte hem mötte jag Madde vid pressbyrån sedan åkte vi samma buss hem, va lite trött så jag va kanske inte så pratglad, men det var annars jätte trevligt och roligt att vi stötte på varandra! :) Vi måste göra det på sportlovet som vi har pratat om! :)
Och måste bara hålla med Madde, hennes klasskompisar verkar helt störda och omogna, stackarn som måste umgås med sånna varje dag=/


Det va riktigt trevligt igår! Jag, Mange, Jim och Henke var bjudna hem till Pär och Amanda, riktigt gott hade dom gjort det med: Pitabröd, kebabkött, kyckling, champinjoner,grönsaker och olika såser! Till efterrätt hade pär gjort egen glass med jordgubbar och grapefrukt på, MUMS!

Sedan satt vi bara och pratade, lyssnade på musik och hade allmänt trevligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar