torsdag 5 februari 2009

Inte så mycket att göra..

Hejhopp!

Nu har jag gjort det jag ska idag, jag har(som ni vet) Städat,diskat,tvättat..
Nu har jag också varit på körkortsteori i två timmar, det är rätt segt som sagt, men det funkar :P

Har även lagat mat nu eller ja, jag har kokat havregrynsgröt. Och det är faktiskt gott! :)

Nu är allt bara riktigt segt! Vill bara ta ett tåg hem nu! Men får vänta tills imorgon..
Så ikväll ska jag bara ta det lungt och vänta på att det ska bli fredag^^


På Fredag ska jag gå upp någorlunda tidigt, mitt tåg går 11.11 och innan dess ska jag hinna vika tvätten och lite sånt..

Kommer vara i lenhovda vid 13.00 typ och då hämtar mamma upp mej :) Sedan blir det att umgås med familjen, på kvällen ska förhoppningsvis Mange och jag till Amanda och Pär för att laga middag och ha trevligt :) Om dom dära sjuklingarna frisknar till ^^ Men som Amanda sa man kan ju friskna till lite när det är fredag och allt ^^ Haha


Godkväll alla <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar