torsdag 5 februari 2009

Duktig

Nu känner jag mej riktigt duktig faktiskt..
Har städat hela lägenheten, då menar jag verkligen STÄDAT kök, badrum dammsugit moppat golvet och sånt ^^

Jag har även satt upp en tavla, en klocka och en spegel ALLDELS SJÄLV! ;) Sen får vi väll se hur lång tid det tar innan dom ramlar ner ^^

Tvättat har jag gjort med, så nu händer det tvätt i hela lägenheten för torktummlaren va sönder, men ja man får se det possitivt, det luktar jätte gott i hela lägenheten med ;)

Och sedan har jag diskat med.. Så nu har jag faktiskt förtjänat en guldStjärna ^^


om ca. 30 min ska jag cykla ner och ha körkortsteori i två timmar.. Lite segt men också väldigt lärorikt!


Det har snöat här idag, så himla tråkigt! Så nu är det bara massa slask och grått väder =( Vill ha VÅR!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar