tisdag 24 februari 2009

lite duktig iaf

Hejsvejs!!


Idag tog det ett tag innan jag kom igång, men det var så hilma fint väder ute så jag va ju bara tvungen att gå ut! Gick en lång härlig runda i solskenet. Stannade på willys och köpte en dricka, gick sedan till drop in sol och solade och sist gick jag till NybroBostad och fixade en nyckel till tvätttidstavlan.


När jag kom hem diskade jag, plockade upp i lägenheten och dammsög, något mer grundligt känns onödigt eftersom att Dashie kommer att sova här från söndag till måndag och hon fäller en del.. Nu den sista tiden har jag pluggat i massor och känner mej ätt duktig iaf =)


Nu resten av kvällen ska jag vika och lägga in tvätt i garderoben, duscha, äta, plugga lite till och sedan är det väl läggdags antar jag.. packa måste jag göra med för imorgon ska jag hem till Älskling =)


På tal om Älskling så hoppas jag på att han ringer snart för han har inte svarat på sms på hela dagen och det går inte att ringa honom.. Batteriet har väll dött eller något, men jag vill höra hans röst! <3





Ha en bra dag kväll alla!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar